mandag 27. januar 2014

Interiørmesse!

Hei & hopp! I dag er det mandag, ny uke med nye muligheter:) Å snøen laver ned som bare det ute, jeg syns det har kommet nok nå men det ser ikke ut som om det skal slutte å snø med det første! 



I går var jeg så heldig å fikk være med på interiørmesse på lillestrøm. Å der var det utrolig mye fint å se, ihvertfall for dem som elsker interiør (noe som jeg gjør!) tihi...






Interiør i lange baner, det var så utrolig mye fint! Må si jeg elsker det som leverandørene mille moi og green gate har :) Må si jeg fikk enda mer lyst til å åpne egen butikk etter at jeg var der i går <3 så da får man se hva fremtiden bringer! :)





Fikk også med oss noe hjem:) En bunke med herlige interiør blader, litt godis og en kul poseveske fra green gate <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar