torsdag 23. januar 2014

Torsdag:)

Heihei:)

I dag har formen vært litt bedre enn de siste dagene, så derfor har jeg prøvd å utnytte det mest mulig! Så i dag startet dagen med å rydde ut litt, siden det er så liten plass her vi bor og jeg er en shopper så har vi ikke plass til alt her hjemme! Så da er det godt vi har et rom hos mamma hvor vi kan lagre ting frem til vi får oss noe større:) Så i dag har jeg kjørt masse ting bort til mamma, så vi har fått litt bedre plass her! tihi.. 





Senere i kveld var jeg å fikk satt på meg negler, for jeg har jo så heldig at jeg fikk gavekort på det i julegave av mamma og Erling:) Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, men jeg vil tro det kommer å ta sin tid før jeg blir vant med det :) 




Håper dere alle sammen har hatt en kjempe fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar