tirsdag 28. januar 2014

Tirsdag!

Hei på dere:)
Da er uka i full gang, å den har startet veldig bra tross formen:)
I stedet for bare å sitte inne har vi fått vært effektive de to første dagene denne uken :) I går var vi på besøk hos bestemoren og bestefaren til Mads, også var vi en tur hos svigerfar:) Å i dag har vi vært hos pappa og hos bestemor & bestefar:)

Før i dag dro jeg ned til gjøvik å gikk en tur i byen, liker egentlig bedre å gå rundt i byen enn på kjøpesenter for det er mer rolig. Men skulle jo ønsket at det var litt flere butikker der. Men jeg fikk med meg noe hjem uansett jeg!:D For på mange ting eller bruktboka som det også kalles er det jo så uuuuutrolig mye fint, det tror jeg er den butikken jeg vet om som har mest fint innen interiør!! hihi


Jeg kjøpe to stk honeycomb, denne grå og en hvit:) Jeg kjøpte en ny hvit stor klokke fra casa interiør her for en stund siden, men jeg fant ikke noe som kunne passe ved siden av den, så nå jeg så disse i dag så måtte jeg bare ha dem :) Å dem passa kjempe fint ved siden av klokka mi!

Etter å ha vært på mange ting så gikk turen litt lenger ned i byen å til No3, der hadde jeg aldri vært før men det var jo masse fint der også så det blir ikke siste turen dit! Fikk kjøpt en ny kopp og paperstraws der:) Så da fikk jeg med meg hjem ting som passet perfekt på hylla våres på kjøkkenet:) 




Ønsker dere alle en fin kveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar