onsdag 4. september 2013

Tidlig ute:)


Jeg er forsatt ikke helt i form, så har måttet holde meg inne i dag også. Så fant ut at jeg måtte finne på noe annet enn bare å se på tv, det er jo ikke så veldig mye bra som går hele tiden :) Så jeg tok frem noen julegaver som jeg allerede har kjøpt så jeg kunne pakke dem inn, da fikk jeg noe annet å gjøre en liten stund:)





Valgte å pakke inn gavene i gråpapir med hyssing rundt, pakke lappene er hjemmelaget med et grått hjerte:) 
Jeg syns gråpapir med hjemmelagde lapper er kjempe fint, så blir det litt mer personlig enn vanlig julepapir. 

I år var vi veldig tidlig ute med å kjøpe litt gaver, for da slipper det å bli så veldig stress nærmere jul. Har 24 stk som skal ha hver sin gave så det tar jo sin tid, men siden vi da har kjøpt til 12 er vi halvveis:) Å det er utrolig godt å tenke på :)

Ønsker dere en kjempe fin kveld:)
Linn Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar