søndag 8. september 2013

Innholdsrik helg:)

Dette har vært en super helg hvor det skjedd mye:) Å det liker jeg veldig godt. I hvertfall etter å ha vært liggende i en uke å sett det samme hele tiden :)

Så på fredag etter jobb så hadde min kjære bror fotball kamp, å dem vant 2-1. Alltid like gøy å se dem spille.

                                     
                                     

Etter kampen ble resten av kvelden tilbragt hos mamma & co:)

På lørdag var det å opp tidlig for å reise til våler på BMW treff, å der var det maaaange fine biler:)





 Fikk i grunn ikke noe mindre lyst på bmw e46 etter turen dit:)

Resten av lørdagen gikk med til tv, nemlig bokse kamp. Å den var utrolig spennende, å jeg må si at Cecilia Brækhus er litt av ei dame, hun er rett å slett rååååå:)

I dag så skulle vi egentlig på rally cross, men når vi kom dit var det ferdig:( Fordi dem hadde skrevet andre tider på programmet sitt så da gikk vi glipp av det. Men så var det jo audi volkswagen treff så da endte vi opp der:) Å det gjorde jo ikke så mye for der var det utrolig mange fine biler. Så dette har vært ei bilhelg med mye fint :)

Må bare legge ut bilde av den ene bilen vi så i dag, for den har verdens kuleste bart:)



Kuuuult!



Det er gøy når det er så masse folk som møter opp:)

Så til slutt i dag har jeg gjort min plikt, nemlig vært å stemt:)

Så da er det bare å vente å se hva resultatene blir :)
Dette var da det som har skjedd her i helga:) I morgen er det tilbake til hverdagen og jobb:)


Ønsker dere alle en god natt:)

Linn Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar