tirsdag 3. september 2013

Syk og svak


Hei og hopp:) 
Jeg er ligger da rett ut med influensa. Feber, hoster og vondt i hele kroppen! Hurra. Har hatt det siden fredag så begynner å bli veldig lei, har i grunn fått med meg alt som går ann å få sett på tv. Men det går vell over til slutt! Får trøste seg med kakao, ibux og nesespray så lenge:)

På søndag dro jeg meg ut for å få dratt i konfirmasjon selv om formen var veldig dårlig, men det gikk greit så lenge jeg bare kunne sitte på en stol. Så da fikk jeg i hvertfall vært der.


Konfirmanten Signe:)



Kortet jeg lagde:)


Super fin kake:)


Bordkort med hjerte sjokolade:)


Mads<3


Noe jeg ikke vil anbefale til andre er bunad og feber, for det er utrolig varmt! Men tross alt var det en kjempe fin dag <3

Håper alle dere andre der ute holder dere friske!
Klem Linn Jeanette



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar