fredag 30. august 2013

Stua vår:)


Stua vår:


Jeg tenker og tenker på at nå må jeg blogge å gjøre det ofte men det blir sjeldent noe av. Men nå skal jeg skjerpe meg! Så heretter skal det kommer innlegg ofte :) Innlegg av interiør og hva som skjer i min hverdag. 

Så her kommer det bilder av stua vår.



Victoria rundt brett fra casainteriør:)


Gammel apotekerskuffe med fingerbøller i :)


Hylle fra casainteriør med telysholdere og svennebrev.


Nye grå gardiner og stjernepute fra ellos :)









Gammel kasse funnet på låven, med litt pynt så ble den kjempe fin i stua :)


Hjemmelaget pose og lys :)


Norgesglass med telys



zinkhus


Happy lights:)


Sånn ser det ut i stua vår. Som dere sikkert ser er jeg kjempe glad i fargen grått:) Og siden jeg er forhandler hos casainteriør er det masse i stua vår i fra casa :) Jeg liker også å lage ting selv og gå på skattejakt på låven for å finne noe som kan passe inn. 


Ønsker alle en kjempe fin dag :)


Klem fra Linn Jeanette




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar