onsdag 7. august 2013

Farge- og materialplansjer

Barnerom:




På barnerommet har jeg valgt:
*Laminat cello xl san diego grå gulv.
*Mjøspanel på veggene med fargen 5670 eggehvit.
*En grå spottskinne med dimmebryter.
*Rosa roll-up gardin.
*Rosa/hvitt sengetøy med stjerner.
*Hvit fambler sengehimmel.
*Rosa teppe med stjerner til gulvet.
*Hvit valentine uttrekkseng.
*Grønn hello kitty pute.
*Grå hello kitty pute rund.
*Rosa blomster lampe til veggen. 

Jeg valgte å lage et barnerom for en jente. Valgte litt mørkt gulv og lyse vegger for det er noe man ikke blir så fort lei, også vokser man ikke så fort i fra det som om man hadde valgt eksempel rosa vegger. Valgte å ha en del rosa ting for det er jo et rom til en jente, å interiøret kan man jo bare bytte ut ettersom man selv ønsker. Satte inn en spottskinne med dimmebryter for da velger man jo selv hvor lyst eller mørkt man ønsker å ha det i stedet for bare å ha et valg. 





Entre:





I entreen har jeg valgt:
*Mjøspanel med fargen 5503 cafe latte.
*Skifer frostsikker grå, til gulvet.
*spottere i taket, med dimme bryter.
*valentino ørelappstol.
*Grå pute med stjerner.
*grått og hvitt teppe med stjerner.
*Mørke grått teppe med stjerner til gulvet.
*Hvit orkide.
*Tre stige med happy lights.
*Alma kommode m/12 skuffer.
*Gol knaggrekke antikk grå. 

I entreen valgte jeg lyse vegger og skifer på gulvet, for skifer er jo utrolig fint å ha i en gang. Valgte spotter som man kan plassere rundt omkring i taket sammen med en dimmebryter så kan du også her velge lysstyrken du ønsker. Her valgte jeg å ha interiøret i fargene hvitt og grått med en del stjerner på, når man kjører de samme fargene får man jo en helhet i rommet, å det liker jeg veldig godt. Teppet og puten skal være i stolen, så ser det veldig hjemme koselig ut. Satte inn en tre stige med hengende hvite happy lights på, en veldig fin måte å plassere lys på for å få det til å se hyggelig ut. 



Linn Jeanette 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar