tirsdag 16. juli 2013

Fargekombinasjoner


Ulike fargekombinasjoner




Bilde nr 1. Farge: kranskonvall 4132. Fargekart: Blått.


Bilde nr 2. Farge: Signal red 0256. Fargekart: Rødt.


Bilde nr 3. Farge: Elegant 1434. Fargekart: Living wonderwall.




Bilde nr 1: Der valgte jeg fargen blå, fargen blå får rommet til å virke litt kaldere.

Bilde nr 2: Der valgte jeg fargen rød, rød er jo en farge som får rommet til å virke varmere og mer lunt. Rød er lidenskapens og kjærlighetens farge. 

Bilde nr 3: Der valgte jeg fargen grå, mest fordi jeg bare elsker fargen grå. Det er jo en moderne og stilfull farge som passer veldig bra til hvitt interiør. Grå er jo en farge som kan virke veldig kjedelig, men det kommer jo ann på hvordan man innreder. 


Jeg valgte disse fargene for å se hvor forandret hele rommet blir med forskjellige farger. Med fargen blå ble rommet virken litt kaldere, med rød så ble rommet varmere og med grått ble rommet virken mer moderne. Men dette kommer jo litt ann på hva folk liker og tenker. Dette er i hvertfall det jeg syns om det forskjellig fargene og hva dem gjør med rommet. 



Klem fra Linn Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar