tirsdag 5. august 2014

Syden:)


Hei:) Tenkte det var på tide å blogge litt igjen, går alt for lang tid mellom hver gang. Tenker hele tiden at jeg skal bli flinkere men det går vist aldri:P hehe! Så sånn er det:)

På lørdag kom vi hjem fra en fin uke i Hellas, nærmere bestemt på kreta agia marina:) Vi bodde på et fint hotell som heter ilianthos, hotellet lå helt nede ved stranda så kunne bare bytte på å ligge ved bassenget å bare ta en tur ned på stranda:) Å det er kjempe kjekt!





Jeg var på tur sammen med mamma, Stian, Andrine og Stine:) Det ble en uke med masse bading, soling, turer i byen og shopping:) Kjente det var godt for kroppen min å være en uke i varmen, for slapp å ha vonde bein og armer mens jeg var der:) 










Jeg fikk jo selvfølgelig kjøpt meg noe:) Å det kommer vell ikke som et stort sjokk på noen at jeg kjøpte lommebøker:P Det ble hele 3 nye! Hehe Og en klokke:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar