fredag 25. april 2014

Visning

Heisann :) 
Dagene etter påske har gått kjempe fort syns jeg, har rukket en å gjort en hel del allerede:)

vi har vært på visning, å på det feltet var det kjempe koselig. Huset vi var å så på hadde en kjempefin hage og den store verandaen med en suuuuuper utsikt! Ble helt forelsket i beliggenheten der :) Syns det var utrolig spennende å være på visning ( dette var min første) men det kommer definitivt til å bli flere :)





Ellers denne uka har jeg vært hos dyr-legen med den lillepusen vår, fikk time til sterilisering samme dagen som jeg ringte:) Så det var jo kjempe fint! Så nå er det endelig gjort, så da blir det heldigvis ikke noen flere kattunger her:) Så nå får pusen vår rundt i en body som hun ikke er så veldig glad i, men jeg syns det er bedre med body enn med den skjermen dem kan få, for den får dem så lett av seg :)



Ønsker dere alle sammen en superfin fredag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar