søndag 23. februar 2014

Søndag :)

Hei & hopp! 
Det har blitt lite blogging i det siste, men det er fordi jeg har lite å blogge om rett & slett! Dagene består stort sett i å ligge på sofaen å se på OL :) 

Men i dag tenkte jeg å slenge inn et lite innlegg :) Startet dagen med 5 mila, så tikket det inn en melding på telefonen fra bestemor som sa at hun og bestefar kommer en tur i efta:) Så da var det å finne ut om vi hadde noe i skapene å by på, men der var det tomt! Så da var det bare å kaste seg rundt å bake en eplekake:)Det er en drøm å bake om dagen, siden det har kommet en kitchen aid maskin på benken min <3

Jeg elsker denne maskinen, den er super å bake med & den gjør seg utmerket som pynt på kjøkkenbenken :) Jeg er verdens heldigste! 

Nå står eplekaken i ovnen, så da er det bare å krysse fingrene for at den smaker godt!






Nå er det bare å vente på at besøket kommer <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar