mandag 3. februar 2014

Helga!:)

Hei & hopp!
I dag våknet jeg til sooooool, å da blir man jo i godt humør :) Siden det er så lenge siden den har vært her, så håper den holder hele dagen :) Nå er jeg i full gang med å farge håret mitt, en ting kan jeg si å det er at det blir bra foran:P et annet spørsmål er hvordan det blir bak! Hehe (så er spent) 

Tenkte jeg skulle blogge litt fra helga som har vært:)

På fredag etter at Mads var ferdig på jobb så  gikk turen til lillehammer å strandtorget:) Spiste middag på opus og shoppa litt:) 
 
<3

På lørdag var jeg bare hjemme. Bakte cookies og så på boksekamp:)
Jeg liker egentlig ikke boksing, men jeg må se når det er Cecilia Brækhus, fy søren for ei dame! 


Søndagen begynte veldig dårlig, formen var helt på bånd :( Lå mye av dagen. Men så fikk jeg vite at mamman min laget ribbe :P å det er dobbelt nam! Så da ble det en tur til biri:) Det var koselig, spiste god mat og alle sammen var med å spilte mix max. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar