mandag 13. januar 2014

Vinteren har kommet!


Ja, nå kan man virkelig si at vinteren har kommet skikkelig. For nå er det snø og kjempe kaldt. I dag er det -18,5 grad, brrrrr! Liker ikke.Etter min mening så hadde det ikke trengt å blitt kaldt eller kommet noe mer snø, siden det ikke kom til jul:) Men så er det jo sånn at været får man ikke gjort noe med, så da må man bare gjøre det beste ut av det (nemlig å sitte inne under pleddet og fyre)


Det er jo super fint ute selv om det er kaldt, det må jeg innrømme:)

I dag er første dagen på lenge jeg har vært oppe så tidlig, siden formen er som den er så klarer jeg ikke å komme meg opp tidlig om morgenen. Men i dag måtte jeg det siden jeg skulle på sykehuset for å ta masse blodprøver, å dem skulle bli tatt Kl 08.00!

Når jeg var på sykehuset måtte jeg le litt for meg selv, for alle må jo registrere seg for så å sitte å vente. Å når jeg hadde vært i luken så jeg at alle så litt på meg når jeg kom med den lange remsen med prøver jeg skulle ta, å det var ikke rart for alle de andre hadde ca 2 til 4 prøver, mens remsa mi var på 11:P Ja, jeg skal virkelig undersøkes denne gangen. Å jeg krysser virkelig fingrene for at vi finner ut noe:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar