torsdag 12. september 2013

Dagen i dag :)


Dagen i dag har virkelig gått unna :) Sto opp for å reise på behandling (bowen) Siden legene ikke finner ut noe, å jeg sliter veldig med magen så må det prøves noe alternativt. Så krysser fingrene for at dette skal virke så jeg slipper å slite så med smerter:)

Etter behandlingen reiste jeg opp igjen til mamma for å rydde rommet å se over hva jeg kunne kaste og hva jeg ville ha, man har vist mye man ikke trenger når man først begynner å se :) 


Tilslutt i dag ble det en tur til lillehammer på shopping, elsker lillehammer for det er så mye fint der også er det så koselig i gågata:) Det ble noen nye klær og ei bok, legger ut bilder av dette i morgen :)




Ønsker alle sammen en fin kveld :)

Linn Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar