onsdag 19. juni 2013

Inspirasjon

Her kommer et inlegg & bilde av noe jeg er inspirert av:


Jeg var på utkikk etter en kasse jeg kunne pynte med inne, så var på skattejakt på låven. Å der fant jeg denne som jeg ble helt forelsket i. Det er en gammel kasse som har blitt brukt til å frakte rosiner i California.

Når kassen hadde kommet i hus, så ble neste prosjekt å finne ut hva jeg skulle ha inni den, da ble det en tur på shopping for å lete etter de rette tingene. Det endte opp med en hvit blonde tråd, en pakke med små hvite lys, en lys lykt, to krukker med kaffe bønner i, et henge hjerte og to tråd sneller. 

Så når alt var satt på plass så ble jeg kjempe fornøyd med resultatet, jeg liker å finne gamle ting og kjøpe litt nytt for så å blande det. Å så er det jo gøy å lage noe som ikke alle andre har likt. Så dette bilde inspirerer meg veldig fordi det ble fint og fordi jeg har gjort alt selv. 


Klem fra Linn Jeanette







4 kommentarer:

  1. Så gøy! Jeg har begynt det samme kurset og er nettopp ferdig med oppgave 1, gleder meg til å lese mer av bloggen din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så spennende :) Lykke til med kurset :)

      Slett
  2. Fin blogg du har!
    Jeg tar det samme kurset og er spennende å så hvordan andre har løst de ulike oppgavene! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Lykke til med kurset :)

      Slett