lørdag 29. juni 2013

Farge- og materialplansjer


I dette innlegget kommer det to farge- og materialplansjer.
 Et for soverom og for stue. 


Stue:


For stue har jeg valgt mjøspanel med fargen 9918 klassisk hvit til alle veggene uten en, for på den ene veggen har jeg valgt 9061 trebitt jernvitrol for å få en brytning i fargene. Til gulv har jeg valgt valnøtt laminatgulv. Har også valgt en tofløyet Anne dør, for dem er så utrolig fine. + Hvite lister.

Interiøret i stua:
*Grå og hvite mille moi skåler.
*Maison vase med blomster.
*Wilma kubbelysestaker.
*Lerret bilde med family rules.
*Grå Easy TD sofa.
*Lysekrone.
*Grå bilde ramme.
*Hvit gulv lykt.
*Flettet kurv stol med puter og pledd.
*En grå potte med blomster.



Soverom:


For soverommet har jeg valgt mjøspanel med fargen 9913 matrix/lammul (grå). Til gulv har jeg valgt hvitt eikegulv og hvit Emil dør. + Hvite lister.

Interiøret på soverommet:
*Nostalgi hjerte
*Mr & Mrs bokstaver på hvit hylle.
*Hvit family ramme
*Sweet dreams wallsticker.
*Grå lykter.
*Hvit kommode.
*Hvit hvilestol med puter og saueskinn.
*Hjemmelaget tre stige.
*svane classic seng.


Disse farge- og materialplansjene er veldig meg, så valgene var ganske lette. For soverommet med gråe vegger synes jeg det er finest med mest hvite ting. jeg er veldig glad i grått og hvitt om dagen så det går mest i de fargene i interiør og på vegger. I stua syns jeg det er spennende å finne litt forskjellig typer interiør. Så disse plansjene viser hva jeg liker og hvilken stil jeg har.



Klem fra Linn Jeanette



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar